První tréninky po soustředění:

Tréninky: Prosím všechny o 15 minut dříve. Děkuji.  

Tréninky začínají v níže uvedené časy pro přípravu na trénink je třeba dorazit pokud možno o 15 min. dříve.

Na každý trénink je třeba míč č. 4, štulpny, dres a kopačky, lahev s pitím - viz níže pitný režim a MÝDLO, RUČNÍK a ŽABKY.

Od 4.9.2017 (sezóna 2017/2018)

Pondělí 17,00 - 18,30h Admira (tráva)
Čtvrtek  16,00 - 17,00h Admira (tráva) 
Pátek    17,00 - 18,30h Hovorčovická (tráva) + atletika
 
Případné změny dle počasí. 

Účast na jednotlivých konkrétních trénincích (MU a turnajích) prosím pravidelně povrzujte na "sejdemse" !!!

Potvrzování je důležité pro trenéry, aby s ohledem na předpokládaný počet kluků na tréninku mohli upravit a optimalizovat tréninkouvou náplň jednotlivých tréninkových prvků a cvičení.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Pitný režim


 

Děti a mládež špatně tolerují extrémní teploty, není dostatečně vyvinut pocit žízně a produkují méně potu, tudíž je třeba zajistit dostatečný příjem tekutin nejen během dne, ale i během tréninku či zápasu.

Doporučuje se:
  •  před pohybovou aktivitou: cca 300 ml nápoje (ovocný čaj, voda, ředěný džus) 1 - 2 hod. před pohybovou aktivitou
  • v průběhu aktivity: 150 - 200 ml (ovocný čaj, voda, ředěný džus, sportovní nápoj) každých 20 min
  • po skončení: 400 - 500 ml (ovocný čaj, voda, ředěný džus, sportovní nápoj).

Potom následuje běžný pitný režim. Voda může být doplněna i konzumací ovoce a zeleniny.

V chladnějším počasí je vhodné přinést do termosky teplý čaj.

Pozor na sycené tekutiny - nekonzumovat v době pohybové zátěže.

Suplementy vitamínů, minerálů a bílkovin nejsou u mladých sportovců s odpovídajícím energetickým příjmem doporučovány, pokud to krátkodobě nevyžaduje jejich zdravotní stav.