Tréninky: Prosím všechny o 15 minut dříve. Děkuji.  

Tréninky začínají v níže uvedené časy pro přípravu na trénink je třeba dorazit pokud možno o 15 min. dříve.

Na každý trénink je třeba míč č. 4, štulpny, dres a kopačky, láhev s pitím, mýdlo, ručník, žabky. Do tělocvičny na víc: švihadlo, míč č.1.

zimní režim:


Pondělí - Sportcentrum Prosek 17-18,15h (venku UMT)
Čtvrtek - Tělocvična "Ládví" ZŠ Thomase Manna 17-18h (parkety)
Pátek - Sportcentrum Prosek 17-18,15h (venku UMT)

17.11.2017 zrušeno
 
Účast na jednotlivých konkrétních trénincích (MU a turnajích) prosím pravidelně povrzujte na "sejdemse" !!!

Potvrzování je důležité pro trenéry, aby s ohledem na předpokládaný počet kluků na tréninku mohli upravit a optimalizovat tréninkouvou náplň jednotlivých tréninkových prvků a cvičení.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Pitný režim


 

Děti a mládež špatně tolerují extrémní teploty, není dostatečně vyvinut pocit žízně a produkují méně potu, tudíž je třeba zajistit dostatečný příjem tekutin nejen během dne, ale i během tréninku či zápasu.

Doporučuje se:
  •  před pohybovou aktivitou: cca 300 ml nápoje (ovocný čaj, voda, ředěný džus) 1 - 2 hod. před pohybovou aktivitou
  • v průběhu aktivity: 150 - 200 ml (ovocný čaj, voda, ředěný džus, sportovní nápoj) každých 20 min
  • po skončení: 400 - 500 ml (ovocný čaj, voda, ředěný džus, sportovní nápoj).

Potom následuje běžný pitný režim. Voda může být doplněna i konzumací ovoce a zeleniny.

V chladnějším počasí je vhodné přinést do termosky teplý čaj.

Pozor na sycené tekutiny - nekonzumovat v době pohybové zátěže.

Suplementy vitamínů, minerálů a bílkovin nejsou u mladých sportovců s odpovídajícím energetickým příjmem doporučovány, pokud to krátkodobě nevyžaduje jejich zdravotní stav.